HURTOWNIA OBUWIA SIGMA


SPRZEDAŻ WYŁĄCZNIE HURTOWA !
Zamówienia przyjmujemy
do poniedziałku do godz. 12:00
Wysyłka towaru w środy (DHL) lub odbiór osobisty

OBUWIE TYLKO NA ZAMÓWIENIE !
informacje o cenach - na telefon

kom.: 600-331-331
[email protected]

Pobierz aplikację mobilną z Google Play
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

1) Jaką minimalną ilość, jednego modelu butów, mogę zamówić?
odp. Minimalnie można zamówić 12 par, tj. 1 karton butów, jednego modelu w tym samym kolorze.

2) Czy z danego modelu muszę zamówić pełną numerację?
odp. Tak. W kartonie znajduje się 12 par w rozmiarach 36-41.

3) Czy mogę wybrać rozmiary zamawianych butów?
odp. Nie można wybierać rozmiarów. W kartonie znajduje się 12 par w rozmiarach 36-41.

4) Czy mogę wybrać buty w jednym kolorze, czy muszę kupić wszystkie widoczne na zdjęciu?
odp. Można wybrać dowolną ilość kolorów widocznych na zdjęciu.

5) W jaki sposób mogę dowiedzieć się o cenę danego modelu?
odp. Telefonicznie, dzwoniąc pod nr 91 46 00 450.

6) Jakie są widełki cenowe butów z oferty?
odp. Ceny kształtują się między 23 a 59 zł netto.

7) Jaka jest cena wysyłki?
odp. Wysyłka kosztuje 10 zł za dwunastoparowy karton.

8) Jak często oferowane są nowe modele?
odp. Co piątek na stronie internetowej pojawiają się zdjęcia nowych modeli.

9) Czy zamówienia można składać tylko od soboty do poniedziałku do określonej godziny?
odp. Zamówienia przyjmujemy w poniedziałki do godziny 12:00.

10) Kiedy i jak można składać zamówienia?
odp. Zamówienia można składać:
- telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00,
- drogą mailową przez cały tydzień,
- poprzez stronę internetową przez cały tydzień.

11) Jak powinno wyglądać zamówienie?
odp. Zamówienie powinno składać się z nr modelu (nr zdjęcia), koloru i ilości kartonów.

12) Ile trwa realizacja złożonego zamówienia?
odp. Zamówienia, złożone do poniedziałku do godziny 12:00, dostarczane są w czwartek.
Zamówienia, składane od wtorku do piątku realizowane są w następnym tygodniu.

13) Czy można dokonać zakupów na miejscu, w hurtowni, bez wcześniejszego składania zamówienia?
odp. Tak, ale oferta na miejscu jest ograniczona, gdyż nastawieni jesteśmy na sprzedaż wysyłkową.

14) Jak rozwiązana jest kwestia transportu w przypadku, gdy kupujący znajduje się za granicą?
odp. Buty zostają wysłane na adres w Polsce, podany przez kupującego. Transport za granicę leży w gestii kupującego.


Znajdź nas na facebooku

Prosimy odwiedzić sprawdzone firmy:
• Kancelaria radcy prawnego - www.rbednarski.pl
• Producent papieru - www.markotissue.pl